ZAŚLEPIENIE…

82853958

Dziś coś znowu mi zaświtało we łbie, dlatego od razu piszę… Otóż Niektórzy ludzie lubią mówić o innych, że się sztucznie zachowują… Ja uważam, że żaden człowiek NIE JEST SZTUCZNY, to środowisko, świat współczesny JEST SZTUCZNY i niektórzy (jakby idący z tą falą sztuczności) zachowują się sztucznie, ale to wcale nie znaczy, że SĄ sztuczni! Za dużo w tym wszystkim tej sztuczności!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Spróbujmy się jednak zachować naturalnie (nie zgodnie z obowiązującymi dziś tendencjami…) Nie mam tu oczywiście nic złego na myśli, czyli czegoś sprzecznego z pięknym stylem bycia… (gdzie się podziały te piękne nieraz maniery z dawnych czasów?…) Ale do rzeczy: Dziś moda na dyskoteki na luzacki styl bycia… Wszystko było by OK gdyby nie globalizacja i duży wpływ często negatywnych wzorców na ludzi… Ja otóż w tym wszystkim czasem lubię iść pod prąd szukając spokoju, ciszy, która nie powoduje takiego jakby zaślepienia toteż nie mam przyjaciół tylko kolegów i koleżanki no może 1 przyjaciółkę, (ale to mi w zupełności wystarczy)… Dziś głównym elementem manipulacji mediów jest zwrócenie na siebie uwagi głośną (nieraz bardzo) muzyką oraz krzykliwymi kolorami lub ubiorami, (które są nieraz bardzo głupkowate). Ale ludzie idą na to jak ryby na przynętę!!! Jestem ciekaw ile ludzi jest na ziemi, którzy się ze mną zgodzą…

A.

Dziękuję Ci za dodanie komentarza! Zanim się on jednak pojawi, musi zostać zaakceptowany przez Artura, dlatego cierpliwości! Tymczasem życzę Tobie wszystkiego dobrego na Twojej drodze życia!

