A dziś..

82668520

Dziś już nie martwię się tym, co inni o mnie sądzą… bo wiem ze są nie świadomi wielu rzeczy i nie wiedzą o mnie sporo… w sumie to ja sam siebie ciągle odkrywam… chcę dążyć cały czas do doskonałości… i mimo ze w dzisiejszym świecie nie jest to „w modzie” to prę naprzód jak lodołamacz i proszę o to Najwyższego abym sam się nigdy nie załamał… Kto mnie nie rozumie niech nie stara się mnie dostosowywać do swojego (wygodnego dla niego) rozumienia, bo nie będę chciał go znać…

Dziękuję Ci za dodanie komentarza! Zanim się on jednak pojawi, musi zostać zaakceptowany przez Artura, dlatego cierpliwości! Tymczasem życzę Tobie wszystkiego dobrego na Twojej drodze życia!

