Hejt na JBL CLIP 2!

Ostatnio skusiłem się na zakup pierwszego produktu marki JBL w moim życiu… A to za sprawą bardzo pozytywnej recenzji głośniczka JBL CLIP (pierwszej generacji) w jednej z lokalnych gazet. Wykonanie głośniczka, jak i jego wodoszczelność oraz wygląd bardzo przypadły mi do gustu jednak…

Może i ten sprzęt jest fajny, ale kompletną pomyłką jest głośniczek bluetooth JBL CLIP 2, który według podanych w instrukcji specyfikacji powinien działać DO 8 godzin a w rzeczywistości działał niecałe 4 godziny!… Ja rozumiem jeszcze gdyby działał te choćby 6 godzin, bo słuchałem muzyki prawie cały czas na maksymalnej głośności… Ale 4 godziny to „lekkie” naciągnięcie parametrów. Ponadto w instrukcji jest napisane, że w przypadku niskiego poziomu naładowania akumulatorka, dioda zaczyna migać. W rzeczywistości świeci ciągłym, czerwonym światełkiem. Może i szczegół no ale jednak JBL powinno wiedzieć co pisze w instrukcji… Poza tym jestem rozczarowany serwisem. Za opisywany głośniczek zakupiony w jednej ze znanych sieci sklepów dostałem zwrot gotówki bez rozwiązania problemu (naprawienia produktu) oraz bez jakiegokolwiek słowa wyjaśnienia (przy czym produkt został wysłany do serwisu JBL). Czyżby opisane uchybienia w produkcie, dotyczyły większej ilości wyprodukowanych sztuk, a firma nie chce przyznać się do błędu? Oto jest pytanie…

Dziękuję Ci za dodanie komentarza! Zanim się on jednak pojawi, musi zostać zaakceptowany przez Artura, dlatego cierpliwości! Tymczasem życzę Tobie wszystkiego dobrego na Twojej drodze życia!

